- Як вибрати систему обліку робочого часу?

-Для того щоб вибрати потрібний вам варіант системи обліку робочого часу потрібно відповісти на наступні питання:


  • Скільки співробітників працює у вашій організації?
  • Потрібен облік за картками або відбитками пальців або по тому й іншому?
  • Потрібен контроль доступу (щоб пристрої відкривали двері або турнікети при реєстрації) або тільки облік робочого часу?
  • Чи повинно бути обладнання автономним (працювати і вести облік без включеного комп'ютера)?
  • Буде використовуватися обладнання на вулиці або в приміщенні?
  • Чи потрібно масштабування системи (можливість централізовано вести облік на декількох об'єктах)?
  • Монтаж проводиться самостійно чи ні?
  • Бюджет проекту?

Розглянемо всі питання по порядку і визначимо які варіанти TimeControl підходять для того чи іншого випадку.

Скільки співробітників працює у вашій організації?

Чим більше співробітників в організації, тим більш серйозне обладнання потрібно використовувати. Для організації понад 30 осіб ми рекомендуємо використовувати автономні термінали підключаються до локальної мережі з можливість реєструватися як за відбитками так і по картах. Для цих цілей підійде TimeControl Factory #2.

Якщо кількість співробітників невелика, то можна використовувати USB комплекти за відбитками: Time Control Lite Bio або по картах TimeControl Lite Card.

Потрібен облік за картками або відбитками пальців або по тому й іншому?

У обох варіантів ідентифікації є свої переваги і недоліки.

Обладнання обліку по картах як правило дешевше, але необхідно купувати безконтактні карти для обліку робочого часу. Співробітник повинен носити карту з собою, яку він може втратити або забути вдома. Так само, є невелика ймовірність, що співробітник передасть карту своєму колеги, щоб той відзначився за нього. При цьому системи обліку та контролю за картками можуть бути використані для великої кількості співробітників до декількох тисяч осіб.

Обладнання обліку за відбитками коштує дорожче, але не вимагає покупки додаткових ідентифікаторів. Відбиток пальця співробітник не залишить вдома і не передасть іншому співробітнику. Єдине обмеження відбитком пальців в тому, що технологія не стовідсоткова. Як правило, у 2-3 чоловік з 100 відбитки пальців слабовиражені і можуть виникнути проблеми при реєстрації відбитків і їх використанні (найчастіше це відноситься до дівчат, чиї пальці занадто маленькі і в добавок вони користуються кремами, що робить пальці гладкими). Ця статистика відноситься до офісних співробітників. Для працівників виробництв, чиї руки схильні до більшого впливу, цей відсоток може бути вище. Чим більше співробітників, тим уважніше потрібно ставиться до процесу реєстрації нових відбитків. У великих організація понад 300 осіб можна використовувати відбитки пальців, але ми рекомендуємо використовувати універсальні термінали з можливість реєструвати парафії і догляди як за відбитками, так і за картками. Це дозволяє видати проблемним співробітникам карти, щоб вони не випадали із загального обліку. В цьому випадку підійдуть варіанти: TimeControl Factory #2 і TimeControl Factory Pass.

Потрібен контроль доступу (щоб пристрої відкривали двері або турнікети при реєстрації) або тільки облік робочого часу?

Системи обліку робочого часу без функції контролю доступу легко монтуються і налаштовуються, так як не потрібно підключати додаткове обладнання. Більшість наших клієнтів впроваджують такі системи самостійно. Наприклад комплекти: Time Control Lite Bio, Time Control Lite Card, Time Control Office Medium взагалі не вимагають монтажу, зчитувачі підключаються по USB. А мережевий термінал TimeControl Factory #2 має спеціальну кріпильну панель і блок живлення в комплекті. Його досить повісити на стіну як картину і підключити до локальної мережі і в розетку.

Системи контролю доступу та обліку робочого часу в цілому виходять дорожче, так як обладнання монтується з двох сторін двері (потрібно два зчитувача, а не одні, як в системах без функції контролю доступу), необхідно супутнє обладнання (електромагнітний замок, доводчик, блок живлення, кнопка виходу). А також додаткові витрати на монтаж, так як будуть потрібні певні навички для проведення робіт.

Чи повинно бути обладнання автономним (працювати і вести облік без включеного комп'ютера)?

Якщо кількість співробітників велика і поруч з місцем реєстрації немає постійно працюючого комп'ютера, то потрібно використовувати автономні зчитувачі, які працюють при вимкненому комп'ютері і запам'ятовують у власну пам'ять події парафій і доглядів. У невеликих офісах, де є комп'ютер секретаря або на ресепшн, можна використовувати прості USB комплекти.

Буде використовуватися обладнання на вулиці або в приміщенні?

На вулиці можна використовувати тільки обладнання по картах TimeControl Factory Pass Card або TimeControl Lite Card (якщо відстань до комп'ютера не більше 3 метрів). Термінали і зчитувачі за відбитками пальців не призначені для вуличних умов. Чим складніше обладнання, тим воно більш вимогливо до зовнішніх факторів.

Чи потрібно масштабування системи (можливість централізовано вести облік на декількох об'єктах)?

Якщо планується підключення декількох філій, об'єктів або декількох прохідних і дверей, то потрібно використовувати термінали з підключенням по TCP\IP. У цьому випадку проблем з розширення не виникне. TimeControl Factory Pass Card можна підключати як по TCP\IP (використовуючи мережевий конвертер), так і за допомогою USB конвертера можна послідовно об'єднувати до 16 дверей.

Монтаж проводиться самостійно чи ні?

Якщо використовуються системи обліку робочого часу, то як правило, монтаж і настройка просто здійснюються самостійно. У комплекті йдуть докладні покрокові інструкції з ілюстраціями.

У разі установки системи обліку робочого часу з функцією контролю доступу, краще виконувати монтаж силами фахівця. Хоча багато наших клієнтів справляються самостійно. На нашому сайті представлені всі необхідні схеми підключення і рекомендації по установці.

Бюджет проекту?

Важливу роль відіграє кошти виділяються на проект. У нас представлені як бюджетні варіанти, так і рішення для великих підприємств. У будь-якому випадку, витрати на систему обліку робочого часу, як правило, окупаються протягом 2-3 місяців.


- Навіщо нам треба купувати платне ПЗ?

На ринку України є багато обладнання з безкоштовним ПЗ...

Наша компанія є розробником системи TimeControl. Тому нашим клієнтам завжди є куди звернутися за консультацією або допомогою. Наша програма спеціально розроблялася для Українського ринку з урахуванням специфіки контролю робочого часу. Система повністю інтегрована з 1С 7.7, 8.1, 8.2, 8.3.

Ми не продаємо кота в мішку

Наша система повністю документована і описана. Ви можете почитати документацію на сайті, переглянути відео уроки по роботі з системою, завантажити демонстраційну версію програми. Багато компаній, що продають обладнання обліку робочого часу співробітників, не надають такої інформації.

Деякі компанії пропонують програмне забезпечення безкоштовно. Ви повинні розуміти, що за безкоштовну програму перед Вами ніхто не несе відповідальності. Якщо у Вас щось не працює, Вам нема з кого буде запитати. Ми ж, всі недоліки виправляємо оперативно і безкоштовно. Як правило, безкоштовна програма створюється самим виробником (в більшості випадків це Китай), як доважок до обладнання. У кращому випадку таке ПЗ буде на половину грамотно переведено. І вже звичайно потрібно розуміти, що люди, які писали ці програми, далекі від специфіки систем обліку робочого часу в Україні


- З яким обладнанням сумісно ПЗ TIME CONTROL?

Наше підприємство планує закупити ( вже закупили ) термінали ZKTECO / HIKVISION / DAHUA..., але функціонал безкоштовного ПЗ нам недостатній.

Інтеграція ПЗ з обладнанням стороннього виробника складний і тривалий процес, що вимагає активної участі обох сторін. Завдяки відкритості інженерів ANVIZ і надійності цього обладнання ми не розглядаємо питання інтеграції нашого ПЗ з іншими виробниками.


- Як ми можемо бути впевнені що ваше рішення вирішить всі наші завдання з обліку та контролю співробітників?

Наша система постійно розвивається і вдосконалюється. Ми не стоїмо на місці і постійно розвиваємо систему.

За кілька років роботи ми накопичили величезний досвід в області обліку робочого часу. У нашій системі представлено більше 60 звітів покривають весь спектр контролю робочого часу співробітників. Широкий набір функціональних можливостей дозволяє вирішити практично будь-яке завдання. При цьому наш продукт залишається зручним і простим у використанні.

Кожен наш клієнт може внести свої пропозиції щодо поліпшення продукту і додавання нових можливостей і звітів. При цьому, якщо побажання відповідають загальній концепції продукту, вони робляться безкоштовно в найкоротші терміни.


- Перш ніж купити Ваше ПЗ і обладнання чи можемо ми протестувати і переконатися, що це те, що нам треба? 

Так звичайно. Для нас це звичайна практика, коли ми надаємо безкоштовно в тестування обладнання та ПЗ.

Для великих проектів з розвиненою філіальною структурою ми навіть настійно рекомендуємо спочатку запустити пілотний проект на обраной філії, а вже потім масштабувати проект. В рамках такого тестування і пілотного проекту ви не ризикуєте на фінансові втрати, а отримуєте саме те що ви хочете.


- Де вже в Україні використовується обладнання ANVIZ та ПЗ ?

Щомісяця не менше 10 задоволених клієнтів встановлюють обладнання ANVIZ  і автоматизують систему обліку та контролю на своєму підприємстві. Зазвичай це малі підприємства з чисельністю персоналу від 20 до 100 осіб. Але є у нас і великі замовники, співпраця з якими дозволяє нам пишатися своїми знаннями і досвідом.


Передзвонити вам?